Logo

Alan Wake - twórcy nie podniosą rozdzielczości tekstur

Alan Wake w wersji pecetowej ma już niedługo trafić na rynek, co ucieszyło fanów poważnych gier przygodowych, w których wymagane jest coś więcej niż celne oko. Twórcy gry zdradzili niedawno wymagania sprzętowe, które prawdopodobnie jeszcze ulegną obniżeniu, a to wywołało dyskusję na temat zawartości gry.
Gracze zastanawiają się, czy Alan Wake na pecetach będzie lepiej wyglądał niż na konsoli. Wiele osób chciałoby znaleźć w grze poprawione tekstury. Twórcy gry mają jednak inne plany związane z konwersją. Okazuje się, że wbrew trendom panującym przy konwersjach, tekstury zostaną niezmienione. Jedyne elementy, które ulegną zmianie to te o obniżonej jakości na potrzeby konsol.

Alan Wake Alan Wake


Opracowanie wszystkich tekstur na nowo pochłonęłoby zbyt dużo czasu i pieniędzy. Zdaniem twórców i tak nie poprawiłoby to w znacznym stopniu jakości gry. Co więcej podniesienie rozdzielczości tekstur znacznie podniosłoby wymagania sprzętowe, co nie ma sensu w przypadku nie najnowszej produkcji. Jak prezentuje się konwersja Alana Wake'a na pecetach zobaczymy już pod koniec tego miesiąca.

Alan Wake Alan Wake
Alan Wake Alan Wake Alan Wake Alan Wake Alan Wake

2012-02-02 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Alan Wake - twórcy nie podniosą rozdzielczości tekstur

Podobne artykuły i galerie