Logo

Aliens: Crucible od Obsidianu miało być niczym Mass Effect z elementami horroru

Aliens: Crucible było grą szykowaną przez studio Obsidian. Deweloper specjalizujący się w produkcjach RPG otrzymał zlecenie od Segi na stworzenie produkcji osadzonej w świecie kultowego Obcego. Niestety nieporozumienia między szefostwem studia i wydawcy ostatecznie doprowadziły do skasowania gry.
Były pracownik studia, Chris Avellone zdradził kilka informacji na temat produkcji. Jak sam zaznacza Aliens: Crucible miało być czymś w rodzaju Mass Effect stawiającego na elementy horroru. Podobnie, jak w grze BioWare gracz miał prowadzić trzyosobową drużynę zmagającą się z niegościnnym światem.

Aliens: Crucible Aliens: Crucible

Akcja gry przenosiła graczy na planetę zamieszkałą przez ksenomorfy. Członkowie ekspedycji po dotarciu na miejsce mieli zostać rozrzuceni po całej planecie. Głównym zadaniem graczy miało być odnalezienie członków ekspedycji, założenie bazy i przetrwanie. Co ciekawe dialogi odbywałyby się w czasie rzeczywistym, a wich czasie grupa mogła być zaatakowana przez Obcych.

Aliens: Crucible

Na planecie miały się znajdować liczne opuszczone zabudowania oraz porzucone statki przypominające te z "Prometeusza". Jak podkreśla Avalon w filmie pełniącym rolę prequela sagi znalazło się wiele elementów przypominających koncepty z gry Obsidianu. Szkoda, że gra ostatecznie nie została ukończona. Za to niedawno do sieci trafiły gameplay'e z bardzo wczesnej wersji, więc możecie je zobaczyć powyżej.


2019-04-18 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Aliens: Crucible od Obsidianu miało być niczym Mass Effect z elementami horroru

Podobne artykuły i galerie