Logo

Battlefield Premium zgromadziło 800 tysięcy graczy w dwa tygodnie

Battlefield Premium okazało się rewelacyjnym pomysłem i już zgromadziło przeszło 800 tysięcy użytkowników. Usługa społecznościowa skupiająca posiadaczy gry Battlefield 3 została wprowadzona podczas targów E3 i szybko zaczęła zbierać profity.
Oczywiście ciężko jeszcze mówić o sukcesie, ale wynik 800 tysięcy zarejestrowanych użytkowników w dwa tygodnie jest obiecujący. Co więcej mamy tu do czynienia z platformą wydaną dla gry, która już trochę czasu jest obecna na rynku. Przy Battlefield 3 pozostali najwięksi fani, a pozostali gracze żyją już nowym Medal of Honor, czy Call of Duty.

Battlefield 3 Battlefield 3


Battlefield Premium oferuje wcześniejszy dostęp do dodatków DLC w zamian za jednorazową opłatę. Subskrybenci otrzymają też dostęp do wyjątkowych bonusów i dodatków zarezerwowanych dla usługi. Wiele osób uznało Battlefield Premium za klon Call of Duty Elite. Electronic Arts zaprzecza jednak, jakoby miało zamiar skopiować rozwiązanie Activision i informuje, że prace nad usługą trwały już dużo wcześniej, ale nie wyrobiono się na premierę Battlefielda 3. Co więcej, jeżeli usługa odniesie sukces to koncern planuje wprowadzenie podobnych usług dla innych gier. Prawdopodobnie kolejne na liście byłyby Need for Speed oraz Medal of Honor.

Battlefield 3 Battlefield 3
Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3 Battlefield 3

2012-07-01 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Battlefield Premium zgromadziło 800 tysięcy graczy w dwa tygodnie

Podobne artykuły i galerie