Logo

BioShock: Infinite - twórcy kasują tryby sieciowe

BioShock: Infinite ma zawierać miedzy innymi tryb rozgrywki sieciowej, choć oficjalnie nie potwierdzono jeszcze planów związanych z multiplayerem. Mimo to od dawna mówi się o poszczególnych trybach szykowanych dla gry.
W sieci pojawiły się nowe informacje o rezygnacji z dwóch formatów rozgrywki sieciowej. Pierwszy z trybów był wzorowany na grach z gatunku tower-defense. Postać gracza miała trafiać do automatu w zminiaturyzowanej formie, gdzie odpierała kolejne fale zabawkowych przeciwników. Niestety całość nie chciała działać w należyty sposób, co doprowadziło do kasacji.

BioShock: Infinite BioShock: Infinite


Drugi tryb rozgrywki miał się wzorować na Spec Ops znanego z Modern Warfare. Oznaczało to krótkie misje wzorowane na fabularnych zadaniach. Niestety ta wersja rozgrywki sieciowej również została porzucona. Nie wiadomo, jakie jeszcze tryby szykuje Irrational Games i czy ostatecznie zdecydują się na implementację rozgrywki sieciowej. Szczegóły powinniśmy poznać niedługo, ponieważ premiera gry nastąpi 26 lutego 2013 roku.

BioShock: Infinite BioShock: Infinite
BioShock: Infinite BioShock: Infinite

2012-08-12 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
BioShock: Infinite - twórcy kasują tryby sieciowe

Podobne artykuły i galerie