Logo

Capcom chce stworzyć z Resident Evil stylową markę

Seria Resident Evil przechodzi ostatnio kryzys. Kolejne odsłony nie są przyjmowane tak dobrze, jak kiedyś. Co więcej po markę nie sięgają młodsi gracze, o czym zdaje sobie sprawę Capcom.
Większość miłośników serii Resident Evil ma już sporo lat. Co za tym idzie część z tych osób już w ogóle nie gra, a pozostali stanowią dość małą grupę. Do tego nowe rozwiązania w serii nie przysparzają jej popularności. W efekcie Capcom szykuje sporo zmian. Najważniejsze to powrót do korzeni marki, choć w tym wypadku musimy poczekać do premiery kolejnej odsłony.

Resident Evil Resident Evil

Tymczasem wydawca ma zamiar sprawić, że Resident Evil stanie się stylowy. W tym celu Capcom nawiązał współpracę z magazynami zajmującymi się modą. Mają się w nich pojawiać reklamy i artykuły dotyczące survival horrorów. W ten sposób marka ma zaistnieć wśród młodych ludzi, którzy niechętnie sięgali po serię pamiętającą początki wirtualnej rozrywki.
W tworzeniu stylowego wizerunku mają też pomóc inne zabiegi. W Tokio powstała już pierwsza restauracja poświęcona grze. A Capcom organizuje specjalne eventy z zombiakami w roli głównej. Czas pokaże, czy Resident Evil odrodzi się z popiołów za pomocą oryginalnych metod promocji.

Resident Evil Resident Evil
Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil Resident Evil

2013-12-29 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Capcom chce stworzyć z Resident Evil stylową markę

Podobne artykuły i galerie