Dead Space rośnie w bardzo mocną markę, która zapisze się w historii gier. Druga część survival-horroru zdobywa wysokie noty w recenzjach i sprzedaje się znacznie lepiej niż pierwowzór. Electronic Arts nie chce się pochwalić dokładnymi liczbami, ale zdradza, że zainteresowanie grą jest znacznie większe niż w przypadku pierwszej części.
Dead Space 2 zadebiutował na światowych rynkach niespełna tydzień temu, a zgodnie z przewidywaniami firm analitycznych ma szansę szybko przebić sprzedaż pierwowzoru. Przypomnijmy, że pierwsza część Dead Space sprzedała się w liczbie 2,5 miliona. Wynik nie był satysfakcjonujący, ale wystarczył do rozpoczęcia prac nad kontynuacją. Wszystko wskazuje na to, że sequel gry zanotuje dużo lepsze zyski.
"Dead Space przyniósł nam dochód, ale nie taki jakiego byśmy się po nim spodziewali. W tym przypadku wydawało nam się, że mamy w rękach produkt, który trafi w potrzeby rynku i stanie się wielkim hitem, jednak brak trybu multiplayer był zbyt dużym minusem." - mówi Frank Gibeau, szef EA Games. Co ważne Electronic Arts ma zamiar kontynuować markę bez względu na sprzedaż. Świadczy o tym teaser zamieszczony na płycie DVD z grą. Nie pozostaje więc nic innego jak cieszyć się Dead Space 2 i oczekiwać na pierwsze materiały z trzeciej części.