2013.11.19// J. Kruczek
Dying Light jest jedną z najbardziej oczekiwanych premier przyszłego roku. Gra polskiego studia Techland robi wrażenie połączeniem zombiakowego survival horroru z parkourem. Deweloper opublikował dziś nowy materiał ukazujący technologię oświetlenia.
Film ukazuje nowy system oświetlenia. Ma on zapewnić realistyczne cienie oraz zwiększenie zasięgu widzenia. Co więcej materiał zawiera ujęcia z niepokazywanej wcześniej części miasta Harran będącego areną zmagań. Dying Light powstaje na nowym silniku Chrome Engine 6 mającym zapewnić wysoką jakość grafiki na konsolach nowej generacji i mocnych pecetach.
Dying Light
Twórcy kładą spory nacisk na oświetlenie, ponieważ w grze sporą rolę odgrywa cykl dnia i nocy. Konieczne jest zapewnienie realistycznego i naturalnego światła oraz gry cieni. Mają one między innymi dbać o klimat podczas przemierzania zrujnowanego zarazą miasta. Dying Light zmierza na pecety i konsole nowej generacji oraz na Xboxa 360 i PS3. Premiera nastąpi w przyszłym roku.