Logo

GRID 2 - Codemasters o kampanii i opcjach społecznościowych

GRID 2 ma zaserwować graczom wiele doznań nie tylko związanych z wyścigami. Codemasters obiecuje bogate opcje społecznościowe oraz rozbudowaną kampanię. Gracze będą mogli się wcielić w kierowcę wyścigowego brnącego od amatora do mistrza fikcyjnej serii. Deweloper zdradził nowe szczegóły na temat swoich kolejnych wyścigów.
Przede wszystkim kampania ma zapewnić minimum 30 godzin zabawy w drodze do ostatecznego sukcesu. System gry został zintegrowany z platformami społecznościowymi, dzięki czemu będzie można szybko wysłać fragmenty powtórek do serwisu Youtube oraz screeny i wpisy do Facebooka czy na Twittera. Ciekawie prezentuje się możliwość kontroli opcji gry za pomocą urządzeń mobilnych i komputerów podłączonych do sieci.

GRID 2 GRID 2


GRID 2 pozwoli na rozgrywkę sieciową w trybach: Race, Endurance, Drift, Touge, Checkpoint, Face Off i Time Attack. Regularnie będą się pojawiały wyzwania globalne pozwalające na wzięcie udziału w zawodach: Overtake i Power Lap. Bardzo dobrą wiadomością jest obecność split-screena. Nie zabraknie też edytora pozwalającego na modyfikację samochodów. W wyścigach online weźmie zaś udział 12 uczestników. GRID 2 ma pozwalać na gromadzenie punktów doświadczenia oraz popularności. Dobre wyniki w globalnych eventach zaowocują gromadzeniem wirtualnych zwolenników. Całość dopełnia system automatycznie dobierający przeciwników pod kątem umiejętności i osiągnięć gracza. GRID 2 zapowiada się na dość interesującą grę mimo pierwszych kontrowersji.

GRID 2 GRID 2
GRID 2 GRID 2 GRID 2 GRID 2

2013-04-14 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
GRID 2 - Codemasters o kampanii i opcjach społecznościowych

Podobne artykuły i galerie