Logo

Game of Thrones - prezentacja systemu walki

Game of Thrones zapowiada się na bardzo obiecującą produkcję RPG, która skorzysta z popularności serialu o tym samym tytule. Telewizyjna produkcja została zaś oparta o serię książek Pieśń Lodu i Ognia. Twórcy gry opublikowali nowy materiał filmowy prezentujący systemy walki.
Przede wszystkim starcia będą przeprowadzane w czasie rzeczywistym, co zaowocuje sporą dawką dynamicznej akcji. Miłośnicy planowania będą mogli skorzystać ze spowolnienia czasu, w trakcie którego można będzie wydać rozkazy drużynie. Jednak nie będzie się dało całkowicie wstrzymać czasu, w trakcie walki. Potyczki oprócz dynamiki mają się cechować sporą brutalnością.

Game of Thrones Game of Thrones


Gracze poprowadzą dwóch bohaterów, dla których przygotowano po trzy klasy postaci. Wybór klas wpłynie na sposób walki oraz ekwipunek, z jakiego skorzystają postaci. W trakcie zdobywania doświadczenia będzie można mieszać style, choć nic nie stoi na przeszkodzie, aby wytrenować postać w jednym stylu. Mors Westford będzie wolniejszą postacią i skorzysta z ciężkiego uzbrojenia, zaś Alester Sarwyck pozwoli na bardziej dynamiczne starcia, w tym możliwość strzelania z łuku.

Game of Thrones Game of Thrones
Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones Game of Thrones

2012-03-18 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Game of Thrones - prezentacja systemu walki

Podobne artykuły i galerie