Logo

Homefront pokona w przyszłości Call of Duty? THQ planuje mocny rozwój marki

THQ jest bardzo pewne swoich obecnych marek i ich przyszłych sukcesów. Szef koncernu Brian Farrell stwierdził w jednym z wywiadów, że seria Homefront ma szansę na osiągnięcie w przyszłości wyników sprzedaży podobnych do tych uzyskiwanych teraz przez Call of Duty.
Farrell stwierdził, że THQ będzie rozwijać swoją najnowszą markę i z czasem ma nadzieje na osiągnięcie bardzo dobrych wyników finansowych. Dla przykładu przybliża on przykład właśnie serii Call of Duty, która na początku też zaczynała od niskiej sprzedaży i powoli pozyskiwała, co raz większą popularność. THQ chce w przyszłości nawiązać bezpośrednią walkę z CoD i Battlefieldem, a do tej ekipy ma też dołączyć kolejna część Medal of Honor.

Homefront Homefront


Trzeba przyznać, że THQ co raz lepiej sobie poczyna na rynku i ma aspiracje do zagoszczenia na dłużej w czołówce wydawców. W najbliższym czasie koncern wyda dobrze zapowiadającą się trzecią część Saints Row i wypróbuje nowy system finansowy na przykładzie gry MX vs. ATV. Najnowsza część wyścigowej serii będzie oferowana za mniejsze pieniądze, ale w okrojonej zawartości. Wszystkie dodatkowe elementy będą dokupowane przez graczy w sklepie internetowym, dzięki czemu gracze mają zapłacić za zawartość, która będzie ich interesować. Czas pokaże, jak koncern poradzi sobie z nowymi pomysłami na rynku.

Homefront Homefront
Homefront Homefront Homefront Homefront Homefront

2011-05-08 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Homefront pokona w przyszłości Call of Duty? THQ planuje mocny rozwój marki

Podobne artykuły i galerie