Mortal Kombat powrócił do korzeni, co bardzo dobrze odbiło się na marce. Warner Bros poinformowało, że najnowsza odsłona kultowej bijatyki osiągnęła sprzedaż na poziomie 3 milionów. Taki wynik sprawił, że wydawcy zwróciły sie koszty pozyskania marki.
Wysoka sprzedaż jest dobrym znakiem dla fanów Mortal Kombat. Gra zwróciła już koszty, a teraz na siebie zarabia, co owocuje dodatkowym zainteresowaniem kwestią rozwoju marki. Co więcej Mortal Kombat bardzo dobrze sobie poradził w starciu z innymi topowymi bijatykami obecnymi na rynku. Między innymi pokonał grę Super Street Fighter IV, która sprzedała się w nakładzie 1,6 miliona egzemplarzy.
Wysoka sprzedaż pozwala sądzić, że Warner Bros zainteresuje się wydaniem kontynuacji. To byłby naturalny krok po osiągnięciu dobrych wyników. Wydawca nie zdradził jeszcze planów związanych z marką Mortal Kombat, ale silna pozycja na rynku nie powinna zostać zmarnowana. Nie pozostaje nam nic, jak czekać na zdradzenie planów związanych z najbardziej kultową marką wirtualnych bijatyk.