Logo

R.U.S.E. twórcy opowiadają o nowej strategii wojennej

Gra R.U.S.E. ma być kolejnym na rynku RTS'em poruszającym temat II Wojny Światowej. Gra zostanie zrealizowana w zupełnie nowym stylu, przemieszanym klasycznym RTS'em ze strategią rozgrywaną przy generalskim stole.
Pierwsze materiały nie wiele mówiły o grze tylko wskazywały na kilka ciekawych rozwiązań. R.U.S.E. już na pierwszy rzut oka zaskakuje światem gry, widok przemieszcza się między stołem w siedzibie dowodzenia do klasycznego widoku. Gracz nie tylko będzie sterował jednostkami jak w serii Sudden Strike ale także będzie tworzył całą infrastrukturę.

R.U.S.E. R.U.S.E.

Najważniejsze w R.U.S.E. ma być nie tak jak w większości RTS'ów, frontalny atak ale odpowiednie wprowadzenie w błąd przeciwnika i sprawne uderzenie taktyczne z zaskoczenia. Gra ma symulować prawdziwy front a nie skupiać się na liniowych misjach. Twórcy gry wydali specjalny film, w którym opowiadają o szczegółach nowej gry strategicznej.

R.U.S.E. R.U.S.E.
R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E. R.U.S.E.

2009-11-29 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
R.U.S.E. twórcy opowiadają o nowej strategii wojennej

Podobne artykuły i galerie