Logo

RAGE 2 - w grze nie znajdziemy męczących ekranów ładowania

Dyrektor studia id Software zapowiedział, że RAGE 2 naprawi wszystkie bolączki pierwszej części. A jedną z nich były niewątpliwie długie i liczne ekrany ładowania. W przypadku sequela mamy się cieszyć nieprzerywaną wczytywaniem rozgrywką.
W pierwszym RAGE gracze byli przerzucani z otwartego opustoszałego  świata do zamkniętych lokacji. Takie pofragmentowanie świata przeszkadzało w czerpaniu przyjemności z rozgrywki. W sequelu gra będzie oferowała faktycznie żyjący świat oraz możliwość dowolnego podejścia do wyzwań. Lokacje będą bardziej otwarte, a rozgrywki nie będzie przerywać ciągłe ładowanie miejscówek.

RAGE 2 RAGE 2

RAGE 2 zapowiadane jest na zupełnie inną grę. Szczerze mówiąc nikt sie nie spodziewał, ze id Software dostanie drugą szansę na tworzenie gry w tym świecie. A jednak doszukano sie w tym potencjału na hit. Niewykluczone, że kluczem do sukcesu może być studio Avalanche współpracujące przy RAGE 2. Ten deweloper ma doświadczenie z wielkimi i zakręconymi otwartymi światami. Nie pozostaje nam nic, jak czekać na kolejne pokazy shootera.

RAGE 2 RAGE 2
RAGE 2 RAGE 2 RAGE 2 RAGE 2 RAGE 2

2018-07-12 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
RAGE 2 - w grze nie znajdziemy męczących ekranów ładowania

Podobne artykuły i galerie