Logo

Rage 2 - fabuła nie będzie najważniejsza. Ciekawe podejście do opowiadania historii

Rage 2 ma posiadać wiele zalet, ale jedną z nich nie będzie rozwinięta wielowątkowa fabuła prowadząca gracza przez epicką przygodę. Twórcy mają inny pomysł na opowiadanie historii świata i maksymalizowanie doznań z rozgrywki.
Reżyser gry Magnus Nedfors udzielił wywiadu, w którym jasno stwierdził, że fabuła nie jest czymś za co polecałby Rage 2. Takie stwierdzenie z ust reżysera nie wróżyłoby dobrze gdyby nie szczegóły odnośnie pomysłu na historię. Jak mówi Nedfors, Rage 2 to gra akcji i musi przede wszystkim opowiadać historię w czasie zabawy poprzez interakcję z bohaterami niezależnymi i środowisko.

Rage 2 Rage 2

Według Nedforsa gra akcji z otwartym światem potrzebuje specyficznego prowadzenia historii. Liniowa fabuła prowadząca gracza za rękę wypacza istotę otwartego świata. Dlatego właśnie w Rage 2 zdecydowano się opowiedzieć wiele ciekawych historii opartych o relacje z napotkanymi bohaterami. Gracz ma się bawić i w tym czasie poznawać kolejne interesujące historie.

Rage 2 Rage 2

Rage 2 zadebiutuje już 14 maja na PC, PS4 oraz Xbox One. Po premierze przekonamy się czy pomysły twórców znajdą uznanie wśród graczy.

Rage 2 Rage 2 Rage 2 Rage 2 Rage 2

2019-04-29 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Rage 2 - fabuła nie będzie najważniejsza. Ciekawe podejście do opowiadania historii

Podobne artykuły i galerie