2011.08.13// J. Kruczek
Wydawcy gier prześcigają się w pomysłach na walkę z wtórnym rynkiem gier. id Software zdradziło właśnie, jaki plan ma względem swojej najnowszej strzelaniny Rage, która będzie okrojona w wersji sklepowej.
Nowa produkcja trafi do sklepów z okrojonym trybem kampanii, który nie będzie oferował dostępu do wszystkich lokacji związanych z zadaniami pobocznymi. Dopiero wpisanie kodu dostępnego w pudełku umożliwi pobranie plików potrzebnych do odblokowania niedostępnych lokacji. Kod ma być przypisany do użytkownika i nie będzie możliwa jego sprzedaż.
Najważniejsze jednak, że id Software nie ma póki, co w planie sprzedaży tego kodu dla posiadaczy używanych kopii gry. Twórcy bronią swojego pomysłu mówiąc, że gra będzie pozwalała na ukończenie głównej fabuły bez kodu, ale dodatkowe misje i lokacje będą zarezerwowane dla osób, które zapłaciły za grę. Według tego pomysłu podział na zawartość gry ma być sprawiedliwy dla wszystkich. Mimo to ewentualny brak kodu na rynku może wywołać spore niezadowolenie graczy. Rage zadebiutuje 4 października i wtedy dowiemy się, jak funkcjonuje cały system.
Rage
Rage
Rage
Rage
Rage
Rage