2011.10.10// J. Kruczek
Gracze oczekujący na grę S.T.A.L.K.E.R. 2 muszą się przygotować na wprowadzenie bardzo mocnego systemu DRM. Zgodnie z najnowszymi informacjami produkcja ukraińskiego studia będzie korzystała z jednego z najmocniejszych systemów. Oznacza to konieczność stałego podłączenia do internetu w trakcie gry.
S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie w trakcie rozgrywki pobierał część plików, co uniemożliwi grę bez połączenia internetowego. System DRM będzie pobierał między innymi informacje tekstowe, zadania oraz kody. Deweloper tłumaczy zastosowanie DRM walką z piractwem. Co więcej studiu GSC Game World nie przeszkadza, że ktoś może nielegalnie ściągnąć grę, ponieważ będzie musiał kupić licencję, aby cieszyć się rozgrywką.
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
Studio GSC szykuje najodważniejszą próbę walki z piractwem. Wydawcy i twórcy gier już nie raz wymagali stałego bądź częściowego połączenia z internetem. Jednak wprowadzenie pobierania elementów gry w trakcie rozgrywki jest czymś zupełnie zaskakującym. S.T.A.L.K.E.R. 2 zadebiutuje w przyszłym roku na pecetach oraz konsolach Xbox 360 i Playstation 3. Czas pokaże, czy rygorystyczny DRM przyniesie grze korzyści.
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.
S.T.A.L.K.E.R.