Logo

S.T.A.L.K.E.R. 2 - wersja pecetowa z obsługą DirectX 11

S.T.A.L.K.E.R. 2 do tej pory był owiany rąbkiem tajemnicy, a wszystkie informacje ograniczał się do skromnej zapowiedzi gry. Studio GSC Game World postanowiło przerwać milczenie i zdradziło szczegóły postapokaliptycznej gry.
Gracze otrzymają w sequelu zupełnie nową historię i bohaterów, choć czasem przewiną się też dobrze znane postacie. S.T.A.L.K.E.R. 2 ma zawierać jeszcze więcej elementów związanych z walką o przetrwanie. Oznacza to więcej akcji oraz sporej porcji radiacji. Gra zadebiutuje zarówno na komputerach, jak i na konsolach, co wymagało zastosowania zupełnie nowego silnika graficznego.

S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R.

Twórcy zapowiadają, że edycja pecetowa będzie wyglądać najlepiej dzięki wykorzystaniu bibliotek DirectX 11. Produkcja ma być dopracowana w najmniejszym szczególe. S.T.A.L.K.E.R. 2 ma jeszcze lepiej oddać klimat skażonego miasta. Gracze odwiedzą w trakcie rozgrywki trójkąt CNPP oraz miasta Czarnobyl i Czarnobyl 2, gdzie znajdują się podziemne laboratoria. S.T.A.L.K.E.R. 2 nie będzie zawierał wojny frakcji, ale za to pojawią się nowe rodzaje mutantów.

S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R.

S.T.A.L.K.E.R. 2 nadal nie zdradza wszystkich szczegółów, ale wiemy już, że twórcy starają się oddać dopracowaną porządną produkcję. Pierwowzór mimo niedoróbek zdobył wielkie uznanie graczy i recenzentów. Wszystko wskazuje na to, że otrzymamy godnego następcę.

S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R. S.T.A.L.K.E.R.

2011-01-12 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
S.T.A.L.K.E.R. 2 - wersja pecetowa z obsługą DirectX 11

Podobne artykuły i galerie