Logo

Thief: Out of the Shadows - twórcy o mechanice rozgrywki

Thief: Out of the Shadows jest jedną z bardziej oczekiwanych produkcji w ostatnim czasie. Król złodziei powróci w bardzo poważnym wydaniu i postawi przed graczami wiele wyzwań. Przede wszystkim nie uświadczymy zbyt wielu pomocy w rozgrywce.
Przedstawiciele studia Eidos Montreal zdradzili nieco szczegółów na temat samej rozgrywki. Gracze nie mogą liczyć na automatyczną regenerację życia, ani tzw. skupienia. Obie wartości będą odnawiane jedynie droga konsumpcji. Skupienie będzie jedynie opcja, którą można włączyć dla ułatwienia zabawy. Jest to tryb prezentujący przedmioty do wykorzystania w widocznym obszarze. Zdradza on też usytuowanie NPC na mapie.

Thief: Out of the Shadows Thief: Out of the Shadows


Gracze będą mogli regulować ustawienia HUDa i doprowadzić nawet do całkowitego wyłączenia informacji. System skradania będzie się opierał głównie na wykorzystywaniu cienia, a strażnicy będą się cechowali bardziej realistycznym polem widzenia. Thief: Out of the Shadows nie będzie też tak łatwy, jak to prezentują materiały z E3. Twórcy poinformowali, że w demie dostępnym na targach zostały włączone wszystkie asysty dostępne na różnych poziomach gry. Chodziło im o pokazanie wszystkich nowości, dlatego gra mogła się wydawać nieco zbyt prosta.

Thief: Out of the Shadows Thief: Out of the Shadows
Thief: Out of the Shadows Thief: Out of the Shadows

2013-06-18 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Thief: Out of the Shadows - twórcy o mechanice rozgrywki

Podobne artykuły i galerie