Logo

Transformers: Fall of Cybertron nie dla pecetów! Programiści sobie nie poradzili

Transformers: Fall of Cybertron zapowiada się na bardzo dobrą grę, która z powodzeniem będzie rozwijała pomysły zawarte w poprzedniej odsłonie o tytule War for Cybertron. Niestety gra nie trafi na pecety mimo pierwotnych zapewnień.
Główny reżyser Matt Tieger zdradził, dlaczego twórcy zdecydowali się anulować pecetową edycję gry. Powód jest prosty. Programiści studia High Moon Games nie poradzili sobie ze środowiskiem pecetowym. Programowanie okazało się zbyt trudne dla osób specjalizujących się w grach konsolowych. Zatrudnienie programistów pecetowych okazało się zaś nieopłacalne.

Transformers: War for Cybertron Transformers: War for Cybertron


Twórcy nie chcieli wypuścić na rynek takiego bubla, jak w przypadku poprzedniej odsłony. O ile War for Cybertron była rewelacyjną grą na konsolach, o tyle na pecetach sprawiała sporo problemów. Deweloper podjął trudną decyzję i anulował ostatecznie pecetową edycję Transformers: Fall of Cybertron. Szkoda, ponieważ gra ma duży potencjał. Przypomnijmy, że nowa produkcja opowiadająca o wielkich robotach trafi na rynek jesienią tego roku.

Transformers: War for Cybertron Transformers: War for Cybertron
Transformers: War for Cybertron Transformers: War for Cybertron Transformers: War for Cybertron Transformers: War for Cybertron Transformers: War for Cybertron

2012-02-17 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Transformers: Fall of Cybertron nie dla pecetów! Programiści sobie nie poradzili

Podobne artykuły i galerie