Logo

UBOAT - symulator okrętu podwodnego okazał się sukcesem

UBOAT okazał się sukcesem w programie Steam Early Access. Twórcy poinformowali, że już w godzinę od debiutu we wczesnym dostępie zwróciły się koszta produkcji i marketingu.
Symulator okrętu podwodnego polskiego studia Deep Water okazał się więc prawdziwym sukcesem. Tytuł przez pierwsze 72 godziny pobrało 53 tysiące graczy. Koszta produkcji i marketingu zwróciły się w większości dzięki wcześniejszej zbiórce crowdfundingowej, a następnie koszta odrobiono w pierwszej godzinie sprzedaży na Steam.

UBOAT UBOAT

Dzięki temu niemal natychmiast gra zaczęła przynosić zyski. To pozwala mieć nadzieję na bezproblemowe ukończenie produkcji. Twórcy będą dysponować zasobami na ukończenie oraz rozwój projektu. UBOAT zadebiutowało we wczesnym dostępie 30 kwietnia. Premiera pełnej wersji nastąpi w przyszłym roku. Symulator ma docelowo trafić nie tylko na pecety, ale także na konsole i urządzenia mobile. Na razie potwierdzono jedynie Nintendo Switch.

UBOAT

2019-05-05 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
UBOAT - symulator okrętu podwodnego okazał się sukcesem

Podobne artykuły i galerie