Logo

Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy o rozwiązaniach technologicznych

Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie najbardziej zaawansowana grą z serii nie tylko pod kątem wielkości świata gry, ale też grafiki. Twórcy zdradzili kilka nowych informacji na temat zastosowanych rozwiązań. Dowiedzieliśmy się między innymi, że gra nie skorzysta z efektów zawartych w DirectX 11.1 i 11.2.
CD Projekt RED zdecydował się na stworzenie własnego silnika graficznego, aby ułatwić sobie pracę. Korzystanie z technologii innych firm wymagałoby dostosowania gry do wykorzystywanych rozwiązań. Tymczasem budowa własnej platformy pozwoliła na całkowitą integrację pomysłów z technologią. Co ważne polski deweloper współpracuje ściśle z Nvidią.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon


Takie rozwiązanie pozwoli na dopracowanie zaawansowanych systemów wyświetlania futra zwierząt czy też znaczną poprawę fizyki. Największą niespodzianka jest korzystanie ze starszych bibliotek DirectX. Gra ma działać bez problemów na kartach obsługujących wersję 8. Twórcy chcą, aby Wiedźmin 3: Dziki Gon działał na jak największej ilości pecetów przy dostarczeniu możliwie jak najlepszej grafiki. Ciężko jednak teraz mówić o konkretnych wymaganiach sprzętowych.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon
Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon

2013-09-22 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Wiedźmin 3: Dziki Gon - twórcy o rozwiązaniach technologicznych

Podobne artykuły i galerie