Logo

XCOM: Enemy Unknown - kolejne szczegóły rozgrywki

XCOM: Enemy Unknown zostało zapowiedziane niedawno, a twórcy gry już zasypują nas informacjami o produkcji. Ostatnio pojawiły się pierwsze szczegóły rozgrywki, a teraz przyszła pora na kolejne informacje dotyczące strategii.

XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown

Twórcy gry zdradzili, ze projekty kosmitów zostały oparte o powszechną mitologię ufologiczną. Gracze zmierzą się, więc z wychudzonymi postaciami w garniturach, małymi szaraczkami oraz napompowanymi Mutonsami. Misje rozgrywane w systemie turowym będą generowane losowo zarówno w kwestii rozstawienia jednostek, jak i układu terenu. W ten sposób każda misja będzie inna i zapewni sporą dawkę zabawy.

XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown


Gracze będą mieli możliwość niszczenia otoczenia, co powinno być bardzo pomocne, podobnie, jak linka z hakiem na wyposażeniu snajperów. To rozwiązanie pozwoli na wspięcie się na wysokie budynki. Rada państw walczących z obcymi będzie się składała z 16 narodów. Każdy w inny sposób wesprze działania, a zadaniem gracza będzie dbanie o ich zadowolenie. Żołnierzy będziemy werbować, jako żółtodziobów, których w trakcie gry przeszkolimy. Ważnym elementem będzie morale, na które przełożą się zgony w oddziale i doświadczenie agentów. Zespoły terenowe skorzystają też z pojazdu, który również będziemy rozwijać. Na koniec twórcy podkreślili, że gra nie będzie należała do łatwych i ma zadowolić prawdziwych wyjadaczy strategii turowych.

XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown

2012-01-12 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
XCOM: Enemy Unknown - kolejne szczegóły rozgrywki

Podobne artykuły i galerie