Logo

XCOM: Enemy Unknown powstaje od czterech lat! Firaxis zdradza nowe szczegóły

XCOM: Enemy Unknown powstaje już dość długi czas, co zdradzili twórcy gry. Udzielili oni niedawno ciekawego wywiadu, w którym odsłonili kilka nowych tajemnic związanych z grą. Pierwsze prace nad XCOM: Enemy Unknown ruszyły już cztery lata temu.

XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown

Jake Solomon, główny producent gry stwierdził, że cztery lata to bardzo długo. Studio Firaxis musiało się jednak szczegółowo zapoznać z universum XCOM. To wymagało czasu, a co więcej twórcy muszą opracować grę składającą się z dwóch poziomów: strategicznego i taktycznego. Pierwsze prace skupiły się na stworzeniu dokładnej kopii pierwowzoru, którą następnie rozwijano. Grę wielokrotnie przerabiano w różnych kierunkach i za każdym razem pozostawiano jedynie pomysły, które dobrze rozwijały produkcję i pasowały do świata XCOM.

XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown

Co do lokacji, to wszystkie skupiają się na dobrze znanych miejscach dla ludzi. Oznacza to walkę z obcymi na stacji benzynowej, czy pośrodku centrum handlowego. Wszystko w celu budowy klimatu obrony Ziemi, czyli dobrze nam znanego domu. Twórcy zapowiedzieli też różnice między interfejsami na pecetach i konsolach. XCOM: Enemy Unknown będzie nieco inaczej wyglądać na różnych platformach w celu optymalizacji pod konkretne kontrolery. Przypomnijmy, że XCOM: Enemy Unknown zadebiutuje jeszcze w tym roku na pecetach oraz konsolach Xbox 360 i Playstation 3.

XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown XCOM: Enemy Unknown

2012-02-07 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
XCOM: Enemy Unknown powstaje od czterech lat! Firaxis zdradza nowe szczegóły

Podobne artykuły i galerie