Logo

Metro: Last Light - słów kilka o grafice

Metro: Last Light cieszy się sporym zainteresowaniem wśród graczy i premiera gry powinna przejść sporym echem. Tymczasem twórcy zdradzają kolejne ciekawe informacje na temat produkcji. Dziś możemy się przyjrzeć bliżej różnicom w grze działającej na różnych wersjach bibliotek DirectX.
Wersja uruchomiona na bibliotekach DirectX 11 ma być aż 15 procent wydajniejsza niż w przypadku pracy na DirectX 9. Co więcej posiadacze mocnych komputerów z kartami AMD mogą liczyć na wyświetlanie efektów związanych z technologią Nvidia PhysX. Korzystanie z rozwiązań Nvidii będzie wymagało jednak komputera z najwyższej półki. Posiadacze kart Nvidii nie będą mieli tego problemu, ponieważ ich karty samodzielnie obsługują większość technologii Nvidii.

Metro: Last Light Metro: Last Light


Część efektów, jak teselacja będzie pracować w dwóch trybach. Pierwszy z nich obejmie tylko część obiektów w grze, zaś drugi obejmuje wszystkie obiekty. W kwestii poszczególnych wersji DirectX to 11 będzie działała najlepiej, ponieważ pod nią powstała gra. Wersje 10 i 9 nie zawierają różnic w efektach graficznych, jednak 10 będzie pracować nieco szybciej. Najważniejsze jednak, że gra ma działać nawet na nieco słabszych maszynach, choć oczywiście im lepszy komputer tym więcej fajerwerków uraczymy na ekranie.

Metro: Last Light Metro: Last Light

2013-05-05 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Metro: Last Light - słów kilka o grafice

Podobne artykuły i galerie