Logo

Rebel Galaxy - RPG pozwalające prowadzić gwiezdny krążownik

Programiści i graficy pracujący wcześniej nad serią Diablo i Torchlight założyli w tym roku nowe studio deweloperskie Double Damage Games. Dziś poznaliśmy ich pierwszy projekt czyli kosmiczne RPG o tytule Rebel Galaxy.
W Rebel Galaxy gracze wcielą się w kapitanów kosmicznych krążowników mających na pokładzie kilkusetosobowe załogi. Głównym zadaniem będzie eksploracja proceduralnie generowanych wszechświatów. Nowy tytuł ma trafić na pecety oraz Playstation 4 w przyszłym roku. Co ciekawe na screenach widać symbole z Xboxa, ale może to oznaczać wersję PC z padem z konsoli.

Rebel Galaxy Rebel Galaxy

Na Rebel Galaxy warto zwrócić uwagę głównie z powodu twórców. Erich Schaefer był współtwórcą studia Blizzard North i odgrywał ważną rolę w tworzeniu serii Diablo. Travis Baldree stworzył udane RPG FATE i razem z Erichem współtworzył serię Torchlight i studio Runic Games. Jak widać potrafią oni wydawać na świat tytuły, które fascynują graczy.

Rebel Galaxy Rebel Galaxy

Gracze w Rebel Galaxy będą mogli swobodnie kierować swoimi poczynaniami. Żadne miejsca, ani zadania nie będą narzucane i to gracz zdecyduje co i gdzie chce zrobić. W świecie gry pojawi się sporo ras i postaci. Twórcy planują bogatą interakcję z mieszkańcami galaktyk. Ważnym elementem mają być rozmowy prowadzone z napotkanymi postaciami. Za pomocą dobrej argumentacji będzie można choćby uniknąć walki.

System walki ma oferować bogate doświadczenia. Statki będą skomplikowane i poszczególne systemy mogą zawodzić w czasie bitwy. To oznacz odpowiednie reagowanie i dbanie o dobrą pozycję. Będzie można też przejąć kontrolę nad pojedynczymi działkami. Rebel Galaxy zapowiada się dość interesująco i może być kolejnym niepozornym tytułem, który stanie się hitem.

Rebel Galaxy