Logo

Torchlight II - trzy typy lokacji w nowej odsłonie

Runic Games opublikowało nowe informacje odnośnie świata gry Torchlight II, który w porównaniu z pierwszą częścią otrzyma sporo nowości. Gracze odwiedzą w trakcie rozgrywki trzy typy lokacji, w tym znane z pierwowzoru lochy oraz tereny zewnętrzne i tak zwane przejścia.
Tereny zewnętrzne będą nawet trzykrotnie większe od lokacji znanych z pierwszej części. Dużym atutem będzie losowe generowanie świata, dzięki czemu każda wizyta będzie obfitowała w nowości. Jedynie wejścia do lochów będą się znajdowały w stałych punktach, co ułatwi ich odnalezienie.

Torchlight Torchlight

Twórcy podrasowali też podziemne lokacje. Także tutaj wkradnie się pewna losowość, a całość zostanie podrasowana graficznie. Programistom zależało na odpowiednim podkreśleniu klimatu panującego w lochach. Pod ziemią znajdziemy sporo dodatkowych tuneli, których eksploracja nie będzie obowiązkowa, ale zostanie odpowiednio nagrodzona. W powrocie na powierzchnię ponownie pomogą portale znane z pierwowzoru.
Ostatnim typem lokacji będą przejścia. Gracze odwiedzą te miejsca pomiędzy lokacjami na powierzchni. Twócy zaserwowali krótkie liniowe łączniki, w których jak najszybciej będzie się trzeba przebić przez hordy potworów. Całość ma mieć mroczny klimat, który zaserwuje solidną dawkę emocji. Grywalna wersja Torchlight II zostanie prawdopodobnie zaprezentowana na targach E3, zaś premierę przewidziano na lipiec bieżącego roku.

Torchlight Torchlight
Torchlight Torchlight Torchlight Torchlight Torchlight

2011-05-26 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Torchlight II - trzy typy lokacji w nowej odsłonie

Podobne artykuły i galerie