Logo

Wiedźmin 3: Dziki Gon - obsługa DirectX 11 i PhysX oraz spora paczka screenów

Wiedźmin 3: Dziki Gon odkrywa kolejne karty, które tworzą obraz gry z najwyższej półki. Wszystko wskazuje na to, że gra polskiego CD Projektu RED zapisze się na kartach historii. Dziś pojawiły się kolejne informacje o graficznych technologiach oraz spora paczka ciekawych screenów.
Najnowsze przygody Geralta mają wspierać takie technologie, jak PhysX oraz DirectX 11. To oznacza szczegółową grafikę i realistyczną fizykę. Możemy liczyć na naturalnie wyglądającą wodę, czy realistyczne efekty eksplozji. Nowoczesna grafika nie jest niespodzianką, ponieważ Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie pracować na pecetach oraz konsolach nowej generacji. To samo w sobie wymusza na autorach zastosowanie nowoczesnych technologii.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon


Do sieci trafiła też spora paczka nowych obrazków z gry. Możemy na nich podziwiać przede wszystkim świat gry, który będzie należał do największych w historii gier. Warto jednak wspomnieć, że na obrazkach zobaczymy grę we wczesnej fazie produkcji wykorzystującej jeszcze technikę graficzną z Wiedźmina 2. Grę na pełnym wypasie zobaczymy nie prędko, ponieważ przed twórcami jeszcze sporo pracy. Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutuje w 2014 roku na konsolach nowej generacji i na pecetach.

Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon
Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon Wiedźmin 3: Dziki Gon

2013-03-04 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Wiedźmin 3: Dziki Gon - obsługa DirectX 11 i PhysX oraz spora paczka screenów

Podobne artykuły i galerie