Logo

L.A. Noire pozwoli na ominięcie trudnych sekwencji akcji

L.A. Noire przede wszystkim będzie grą przygodową nastawioną na bogate dialogi i poszukiwanie dowodów zbrodni. Nie oznacza to jednak, że zabraknie elementów bardziej zręcznościowych, Mają one stanowić około 20% rozgrywki, ale gracze nie będą musieli się z nimi męczyć.
Programiści Rockstar postanowili ułatwić życie graczom, którzy nie najlepiej sobie radzą z sekwencjami akcji. Jeżeli dana sekwencja będzie przysparzała dużo problemów i za trzecim razem nie uda się jej pokonać, to wyświetli się komunikat pozwalający ominąć daną scenę. W ten sposób twórcy otworzyli się na graczy, którzy narzekali na zbyt wysoki poziom trudności w grach studia.

L.A. Noire L.A. Noire


Sam system będzie nieco przypominał ten znany z gier na Nintendo Wii. W niektórych produkcjach pojawił się autopilot, który pozwalał na przejście trudnego etapu przez sztuczną inteligencję. System będzie się uaktywniał tylko w wypadkach skomplikowanych sekwencji akcji, a wszystkie wątki fabularne będzie trzeba rozegrać samemu. Co więcej Rockstar zdradziło, że sama rozgrywka będzie jeszcze bardziej spokojna i stonowana niż w przypadku uznanego Heavy Rain. Przypomnijmy, że L.A. Noire zadebiutuje na rynku 17 maja bieżącego roku w wersji na Playstation 3 i Xbox 360.

L.A. Noire L.A. Noire
L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire

2011-04-27 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
L.A. Noire pozwoli na ominięcie trudnych sekwencji akcji

Podobne artykuły i galerie