Logo

L.A. Noire - przeszło 50 godzin kwestii dialogowych

Większość nowych produkcji wypuszczanych na rynek skupia się na akcji i oprawie audiowizualnej. Część graczy zapomniała już o grach, których scenariusz przykuwał do monitora. Na szczęście są jeszcze ludzie, którzy tworzą ambitne produkcje oparte o rozbudowaną fabułę.
L.A. Noire będzie jedną z takich gier, o czym świadczą kolejne informacje zdradzane przez studio Team Bondi. Najnowsze informacje zdradzają, że na potrzeby gry nagrano około 50 godzin kwestii dialogowych. Twórcy gry porównali tą ilość do dwóch pełnych sezonów przeciętnego amerykańskiego serialu.

L.A. Noire L.A. Noire

Co ważne wszystkie kwestie dialogowe zostały nagrane z wykorzystaniem technologii MotionScan, która pozwala na idealne odwzorowanie twarzy. Ilość dialogów nie przełoży się na długość samej gry. W trakcie prowadzenia śledztw gracze będą sami decydowali, z kim porozmawiają, co za tym idzie nie muszą skorzystać ze wszystkich opcji dialogowych. Przypomnijmy, że L.A. Noire ma zadebiutować wiosną tego roku, a dokładną datę premiery poznamy już wkrótce.

L.A. Noire L.A. Noire
L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire L.A. Noire

2011-01-17 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
L.A. Noire - przeszło 50 godzin kwestii dialogowych

Podobne artykuły i galerie